Friday 15 April 2011

bab3

bab 3

kelas aku cumer ada 4 orang perempuan. wan @ one, ema, ima n aku. lelaki ramai. debab atau nama sebenar dia wan ahmad tajul adzim wan fadzilah dzaki antara best friend aku. ahmed ari @ kambing seko ni hantu segala hantu dlm klas aku. faizal a.k.a penyu as ketua klas yg tak berapa semenggah. zaim budak baru dlm klas aku. die transfer dari skolah teknik mane tah aku tak ingat. tpi masa mule2 dulu memang blagak habis mamat ni. memang menyampah. die terer math. subject yg paling aku cintai.:) aku tak bnyak peranan dalam klas sbb aku suke tido. aku memang malas bab2 blaja ni. selalu ponteng klas tapi takder kat asrama. bese la..pandai2 la nk nyorok an..:) pasal cikgu an pulak..hurrmm... die ni mengajar add math kat skolah kitorg. memang dye berlagak tahap gaban. ye la sbb die satu2 nya cikgu yang mengajar add math kat skolah aku. die ni memang gile garang. dahla bg homework cam cuti sebulan. tpi yang aku suke kat cikgu ni sebab die akn ajar sampai kite faham. satu2 die terang..memang mantap! aku memang suke klas die. even aku rase add math tu susah tapi sebb cikgu an mengajar sampai kite phm. dats y aku suka sgt klas die. tpi mulut die leh thn r..die jadi warden perempuan. fuh! tegas habis!pernah der histeria kat asrama pompuan..dye handle..siap kne sound ag ngan makhluk Allah tu...suh jge molot sbb lancang sgt akter kat budak2.mau nyer tak!? dahla sumer perjumpaan diadakan kat surau..mulut die laks leh thn..ha hambik kau!kne skali..tak lamer pastuh kitorg laks kaco die. siap melayang2 ag telekong tu kitorg wat. betol2 kat blakang umah die.rase kan!seminggu tak blk hostel..die dok mane aku tak taw.. mase tu agak nakal la...:) tak lame pastu aku dpt taw yg cikgu an dah letak jawatan as ketua warden perempuan. sbb per yg tu aku kurang pasti. pastu der lak cikgu praktikal 3 orang..aku tak ingat diorg mengajar subjek apa. tpi setahu aku diorang ni jadi cikgu sbb nk kerje jerp. korang bayang kan penah satu mlm tu der kejadian histeris kat asrma perempuan, diorang boleh pergi kenduri kahwin kalau tak silap. pas diorang balik ramai dah yang kene rasuk. paling teruk budak tingkatan 4. kesian gak aku tgk. tpi aku memang tak reti nak wat per sebab aku ni tak baik n alim pun. sembahyang pun kdg2 rongak..:( cikgu 3 orang ni mule2 tak percaya benda2 ni sume tpi sejak malam tu diorang mcm takut2 jerp nak kua malam. mulut diorang pun dah bagus skit. macam tu la keadaan serbe sedikit kat skolah aku. best memang best tapi kadang2 tak best pun der jugak. biase la..masa remaja..macam2 konflik.


p/s: bab 4 t ku nak citer psal kwn aku rebut lelaki.hihphiphip..:p


x.o.x.o <3

No comments:

Post a Comment