Saturday 24 September 2011

bab 5

lepas kejadian 'histeria' tu masing2 menjalankn xtvt mcm biase..cume aku tgk mcm si annie ni kne sish jerp..mau tak..sume pakat bengang lagi..die laks satu dorm ngan aku, lagi la aku perasan..even die klas len..tpi cam kesian lak aku tgk die...dorm sblah ramai yang satu klas ngan die..tpi aku tgk diorg wat bodo jerp...tahla..silap annie ni jgk...sape suh wat men2 bnde cmni..takkn pasl lelaki pon leh jadi isu??tah pape!!tapi makin lame mase berlalu semakin kami lupakan ape yg jadi...tapi lepas kejadian tu tak der sape brani ungkit citer tu..hostel Sekolah Menengah Teknik (Pert) Chenor sepi..


pejam celik pejam celik...rupe2 nyer dah nk exam..tapi aku masih mcm tu jugak..melainkan subject math la...yang lain bese2 jerp..tapi aku tetap tak study pon..:) dalam sibuk2 nak exam ni..orang kater demam study la...mase ni la baru dpt tgk lampu di bilik study sampai ke pg...kalu tak jgn harap!tak kira la...junior ker senior ker..masing2 mcm wat hal sendiri...kne laks yang sibuk ngan nak exam...nak keja dateline kerja kursus lagi..aku ngan ima mcm biase...masih ke hulu hilir bersama..pernah satu malam tu,mase kitorang study la..nak siap kan kerja kursus lagi..nak study lagi..homework..memang kelam kabut aku mase tu..ni la padah nya wat kijer last minute..!!:( aku ngah tekun study nak siapkan kerja kursus Kimia..aku wat kajian pasal sabun.mase tu aku minat sangat kimia..tpi tak rajin..hehehe..kebetulan ima dah masuk bilik dulu..biase la dah abis time study..waktu tu dalam jam 11.30 mlm..sambil aku tggu ima aku wat la kije aku..ima ni pon dpt masok bilik lmbat la nak masuk bilik study balik...sedang asyik aku menyalin nota..tetibe buku rujukan terselak kuat seolah-olah ditiup angin kencang!!tersentap aku mase tu!maw tak..ni penakut Tuhan jer yang taw ni..:( aku diam..lama...then aku ckp dlm ati.."jgn la kacau..g men jauh2..aku nk wat keje skolah..aku tak kacau ko" tgh aku wat2 keje..takot juga mase tu tetibe makhluk tu muncul depan aku..tak mati aku kat situ!? tibe2 ima dok sebelah aku!tekejut gile!!dgn muke selamba nyerp die tnye aku " dah la..jomla tido..esok sambung.dah pukul 2 pg pon.." terperanjat aku!rase baru jer abes time prep...!!teros kemas2 buku n nota aku yang bersepah tuh.lari masuk bilik tinggal ima sorang2..:) itu la pengalaman masa study..sejak dari mlm tu aku tak penah dok bilik study sesorang diri...taubat!!

No comments:

Post a Comment